przechodzień przechodzień
187
BLOG

blues o powrocie do domu...

przechodzień przechodzień Kultura Obserwuj notkę 7

kiedy umierał Dziadek Jan
śpiewał na rzeszowską nutę
wracam do domu wracam do domu
i wtórowali mu wszyscy anieli święci

kiedy umierała Babcia Karolina
nuciła spod rzeszowa
wracam do domu wracam do domu
i anieli podjęli tę melodię chórem

kiedy umierała ich Córka Stasia
moja Matka zanuciła śpiewnie
wracam do domu wracam do domu
chór anielski jeszcze brzmi do dzisiaj

kiedy mi przyszło umrzeć po wylewie
z otwartą czaszką zanuciłem w niebie
wracam do siebie wracam do siebie
i usłyszałem śmiech zdziwionych aniołów

bo moim domem moje dziwne ciało
mój śmiech i błękit nieba w oczach
i chciałbym śpiewać o tym jak najdłużej
dla wszystkich tutaj i pokój na ziemi

najdziszów, sobota, 21 maja 2016, 13:39

Zobacz galerię zdjęć:

sub rosa...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura