przechodzień przechodzień
116
BLOG

I’m hollow man...

przechodzień przechodzień Kultura Obserwuj notkę 7

[wszystkim, których kochałem]

wydrążony wydrążony to przewidział  tseliot
szczurzy śmiech gdy stłuczka szklana trzeszczy
w moim sercu pusty pusty tak tak przewidziane
to zapowiadało od początku niebieskie niebo
w oczach iskierki śmiechu dziecięco niewinne
te motyle te kotki na zielonej  podrzeszowskiej wsi
gdzie stary Wisłok miał  jeszcze czyste ciemne wody
pomiędzy brzegami pełen przeczuć stałem bez lęku 
patrzyłem w głębię tej wody wiedziałem niewiele
ta ciemna głębia weszła wtedy we mnie i dała moc 
a kiedy już  przeszedłem tę ciemną dolinę
po obu jej stronach lęk pozostawiłem i teraz straszy
tupotem małych szczurzych łapek po kruszonym szkle
na dnie mojego serca i gdyby tak jeszcze jedna setka bez konsumpcji
artemisia vulgaris tylko nie drżyj ręko musisz być pewna 
w swoim czasie wszystko zdarzyć się musi 
wszystko ma swój czas to też zostało dawno powiedziane
więc może jeszcze zatańczmy cicho zaśpiewajmy 
tę piosenkę szczęśliwych inaczej odłoż nóż póki 
jeszcze możesz miłość nie walczy na noże 
więc odłóż nóż we mnie nic już nie ma 
pozostała  ta ciemność co świata nie zmienia
i choć widać w niej gwiazdy przecież tam jest pustka
świat się skończy wybuchnie a ja zamknę usta
przedtem oddech ostatni powiem do widzenia 
jednak was nie chcę widzieć w krainie milczenia
i mówię jak zwykle mówię jeszcze jeszcze teraz jeszcze nie 

 

najdziszów, czwartek, 27 października 2016, 21:55

sub rosa...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura