przechodzień przechodzień
324
BLOG

moja mała melancholia...

przechodzień przechodzień Rozmaitości Obserwuj notkę 5


[takie tagi]

13–––-1952––––1976–––-2012–––-23
anioł-stróż
chaos cinza-ret cme czas
diskordia dobro dziecko
emocje ewa-filipczuk
i-ching
jutro
karakuliambro kohelet koniec-wakacji księżyc
los
miłość moja-ulubiona-muzyka mój-ulubiony-wiersz
obraz-oli obrazek-oli
ponerologia przyjaźń
radość raj rekolekcje
samotność spacer sumienie szary-kamień słońce
teraz-nic
wiara wiersz wspomnienia
zło

,
,,,,,
,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

oto moja mała magiczna grota
szalonego latarnika
i mój płacz
ot kilka łez
zagubionych pośród nocy
tej nocy
wielkiej nocy
nikt nie powie
nie płacz
stoję obok ciebie
na wyciągnięcie ręki
tak bardzo chcę
powiedzieć jeszcze
jeszcze

21.11. 2012


 http://www.melancholiathemovie.com/

sub rosa...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości